Besöksrekord idag!

Kul att det gör effekt när jag städar och pysslar lite med bloggen. Idag slogs nytt besöksrekord med 186 besökare. Inför 3-årsjubileet i mars närmar jag mig nu 30.000 besökare. Vore kul om det tog fart lite nu med kommentarer från er som läser!

Om Jonas Haglund

Född i Karlstad 1967 Arkitekt SAR/MSA verksam sen 1995 Tengbom Arkitekter Karlstad Bor och verkar i Karlstad.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Besöksrekord idag!

  1. Daniel Lindén skriver:

    Klart vi läser!
    Kul att du är igång igen och roligt att du kommenterade Daniels exjobb

    Hälsningar
    Daniel Lindén

  2. Stefan skriver:

    Hej! Vad roligt med en blogg om energi! Hur gick det för Jenny och Anna och projektet runt säsongslagring av solenergi? Har du som jag noterat att ett gäng forskare på Caltech lyckats (såvitt jag kan förstå osedvanligt bra) med att göra vätgas direkt från solenergi? Har du några tankar om det?

Lämna en kommentar